Tavallisia kysymyksiä
Pakettini ei ole tullut. Missä se on?
Toimitamme lähetykset kirjeinä tai paketteina normaalisti 10 työpäivän sisällä, edelyttäen että tuotetta on varastossamme. Ota yhteys asiakaspalveluumme, jos on kulunut enemmän kuin 2 viikkoa siitä päivästä, jona tilasit tavaran.

Kuinka kauan minulla on valitusoikeus ostamastani tavarasta?
Suomen Kuluttajansuojalain mukaan sinulla on oikeus virheilmoituksen tekoon kahden kuukauden kuluessa siitä kun olet havainnut tavarassa virheen. Lisää tietoja on osoitteessa http://www.kuluttajavirasto.fi

Ostamassani tavarassa on virhe. Mitä minun tulee tehdä?
Jos olet vastaanottanut väärän tai viallisen tavaran, ota yhteys asiakaspalveluumme puhelinnumeroon09-315-88-700 tai s-postiosoitteeseen help-fi@tvins.com Voit myös toimia tavaran mukana saapuneeen palautuskaavakkeen ohjeiden mukaisesti.

Kuinka kauan minulla on oikeus purkaa kauppa?
Kauppa on avoin 30 päivää alkaen siitä , kun vastaanotit tavaran. Jos haluat perua kaupan, sinä voit syystä riippumatta palauttaa tavarat takaisin 30 päivän kuluessa.

Olen palauttanut tavaran, mutta en ole saanut rahojani takaisin?
Palautamme maksusuorituksesi 14 päivän kuluttua siitä kun olemme vastaanottaneet palautuksen tai olet osoittanut lähettäneesi tuotteen takaisin. 


Mikäli palautat koko tilauksen, palautamme myös tilauksen toimituskulut. Maksaessasi kortilla koko summa hyvitetään 

sille maksukortille jota käytit oston yhteydessä. Jos maksoit laskulla palautus lähetetään ilmoittamallesi tilinumerolle.

Miten toimin palauttaessani tavaran?

Palautus 30 päivän sisällä: Tavaran mukana saat palautuskaavakkeen sekä selkeät ohjeet siitä, miten menettelet halutessasi palauttaa yhden tai useampia tavaroita. Täytä paketin mukana tullut PALAUTUSKAAVAKE ja lähetä se ja kääntöpuolella oleva lähetyslista meille tavaran mukana. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin saat meiltä asiakaspalautustarran jota käyttämällä palautus on sinulle maksuton. Mikäli palautat tuotteen muulla tavalla olet lähettäjänä vastuussa lähetyksestä kunnes se saapuu meille.

Vaihto tai reklamaatio: Mikäli haluat vaihtaa tuotteen tai tehdä reklamaation teidän on otatettava yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 09-315-88-700. Vialliset tuotteet palautetaan siinä kunnossa missä ne vastaanotettiin. Väärin toimitetut tuotteet tulee palauttaa käyttämättöminä ja alkuperäispakkauksissaan. HUOMIO! MUISTA TALLETTAA LÄHETYSNUMERO JA POSTIKUITTI TOSITTEENA SIITÄ, ETTÄ OLET LÄHETTÄNYT PAKETIN.


Tuleeko kaikkien tuotteiden mukana suomenkieliset käyttöohjeet?
Tuoteselosteesta selviää, tuleeko tuotteen mukana suomenkieliset käyttöohjeet (muuten mukana tulevat englanninkieliset käyttöohjeet). Eräiden tuotteiden mukana tulee myös opastusvideo. Tuoteselosteesta selviää sekin, tuleeko opastusvideo tuotteen mukana. Video tai DVD on aina englanninkielinen.

Laskutuskysymyksiä

Miksi olen saanut laskun palautettuani tuotteen (osia tilauksesta)?
Luultavasti siksi, että lasku on lähetetty ennen kuin palautuksesi tuli takaisin varastoomme. Jos haluat lisätietoja maksustasi, ota yhteys asiakaspalveluun (puh.09-315 88 700).

Milloin lasku tulee?
Lasku tulee erikseen kuun puolessa välissä. Mikäli et maksa koko summaa kerralla saat uuden laskun seuraavassa kuussa.


Oletteko saaneet maksuni?
Jos olet epävarma maksustasi, ota yhteys ota yhteys Tvinsin asiakaspalveluun (puh. 09-315 88 700).

Kuinka pitkä maksuaika minulla on?
Se selviää laskustasi ja voit myös soittaa Tvinsin asiakaspalveluun (puh. 09-315 88 700).


Kysymyksiä Internettilauksista

Miten teen tilauksen Internetissä?
Jokaisella tuotesivulla on useampi TILAA NYT-painike. Paina sitä ja pääset suoraan kassalle. Täytä tietosi kaavakkeeseen. Annettuasi kaikki tietosi ja tiedot maksutavasta paina Hyväksyn tilauksen - nappia. Lopuksi siirryt sivulle, jolla kiitämme sinua tilauksestasi. Nyt tilauksesi on vastaanotettu ja saat pian meiltä tilausvahvistuksen sähköpostina. Jos sinulla on lisää kysymyksiä tilauksestasi internetin kautta, voit ottaa yhteyden asiakaspalveluumme.



Miten maksan?
Vaihtoehdot ovat: maksu luottokortilla, VISA Electrolla (ei lisämaksua) Tvinslaskulla (laskutuslisä 3€) tai Tvins tilillä (osamaksu). Maksutavan valitset kassalla ennen ostoksesi päättämistä.

Onko luottokorttini käyttäminen maksuvälineenä turvallista?
Ostosten tekeminen TVINS: illä on täysin turvallista. Me käytämme kehittynyttä salaustekniikkaa lähettäessämme tietojasi pankille. Maksu pankki- ja maksukortilla tapahtuu sähköisestä asioinnista annetun Suomen lain mukaan.

Saanko jonkinlaisen tilausvahvistuksen?
Kyllä saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi.

Oletteko saaneet tilaukseni?
Jos olet tilannut internetin kautta, niin lähetämme sinulle kaksi tilausvahvistusta. Ensimmäisen vahvistuksen saat vastaanotettuamme tilauksesi ja toisen, kun tavara on lähetetty varastostamme. Jos tilauksesi päivämäärästä on kulunut yli yksi viikko, etkä ole saanut tilausvahvistusta, ota yhteys asiakaspalveluumme.

Miten toimin halutessani muuttaa tai peruuttaa tilauksen?
Soita heti asiakaspalveluumme puhelinnumeroon 09-315-88-700 tai lähetä sähköpostiviesti osoitteeseen help-fi@tvins.com

Oletteko lähettäneet tilaukseni?
Tilauksesi lähetetään tavallisesti päivä sen jälkeen kun olemme vastaanottaneet sen. Jos et ole saanut tavaraa 10 päivän kuluessa, ota yhteys asiakaspalveluumme.